niedziela, 31 marca 2013

Przeniesienie :3


Witam was w moich, nowych, skromnych progach :)

     Już od dawna zastanawiałam się nad przeniesieniem na blogspot.com i szczerze wam powiem ,że się obawiałam i nadal obawiam, że przez to stracę moich czytelników TT TT\
Chciałam przenieść tutaj ponieważ jest tu wygodniej i ładniej :D i od dziś to tu będę dodawać wszystkie opowiadania, które miały znaleźć się na beststory.blog4u.pl.

Oczywiście tamtego bloga nie usuwam. Nie mam serca żeby pozbyć się tego wszystkiego co w niego włożyłam. 
Mam nadzieje, że nie macie mi tego za złe xD
Do zobaczenia :*

~Hira




10 komentarzy:

  1. To teraz brakuje tylko jednego. Nowego rozdziału ^.^ ~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ~Jestem w trakcie pisania całkiem nowego opowiadania. Piszę pierwszy rozdział więc może za niedługo się pojawi :3

      Usuń
  2. Ciesze sie, ze sie przenioslas^^, bardzo duzo osob dodaje swoje opowiadania na blogspot~ mysle, ze mozesz tylko zyskac~ bd trzymac kciuki^~^

    Poli

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej :) dziękuję i mam nadzieję, że będziesz zaglądać pani Cho :*

      Usuń
    2. Czasami mnie zaskakujesz robaczku <3

      Usuń
  3. Nie ma się czego obawiać, nas nie stracisz. :D No i cieszę się, że się przeniosłaś.^^ Teraz mogę obserwować bloga przez bloggera i na bieżąco dowiadywać się o nowych rozdziałach.^^ Nie mogę się już doczekać nowego opowiadania i kolejnych części My Cat Key oraz Black & White. Kocham te fiki. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się cieszysz, bo i ja się cieszę. Naprawdę bardzo długo myślałam nad przeniesieniem. Może ze 3/4 miesiące i w końcu to zrobiłam. Mam nadzieję, że tak jak mówisz, zyskam na tym a nie stracę.

      Co do opowiadania, które się pierwsze pojawi to jestem w trakcie pisania pierwszego rozdziału całkiem nowego opowiadania o tytule "My twin brother " :) tyle narazie mogę zdradzić, a reszta za niedługo :*

      Usuń
  4. No..czekam na B&W ;] i na całą resztę również mój zboczeńcu <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń