wtorek, 13 sierpnia 2013

Wyniki Ankiety~

Wyniki : 



     Po dwutygodniowej ankiecie, w której chciałam dowiedzieć się jakie opowiadanie najbardziej się wam podoba wygrało "My Cat Key", które miało 35 głosów (56%). Nie spodziewałam się, że będzie miał więcej niż połowę głosów. Najpierw prowadziło dużą ilością "My twin brother", a w pewnym momencie Key kotek tak przyśpieszył, że już musiałam się brać za jego przywracanie 0.0. Oczywiście "My twin brother" nie zostanie zawieszone ponieważ też posiada jakąś cząstkę czytelników na tym blogu :) Wam też bardzo dziękuję :)

     Więc żeby nie przedłużać dziękuję bardzo, że tyle osób wzięło udział w mojej ankiecie (aż 62 *o*) i cierpliwie czekajcie aż "My cat Key" nadejdzie :) Już prawie skończony!
     Dziękuję i HWAITING!

~Hira




5 komentarzy:

  1. A ja wciąż tęsknię za Teaddy Bear'em.... :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, super super! Cieszy mnie to bardzo i w ogóle świetny obrazek naszej divy jako pół kocurka *-* Ciekawa jestem co ta twoja pomysłowa główka dała Ci za pomysły. :D Nie daj nam długo czekać Hira! <3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam Cię do nagrody Liebster Award - szczegóły na moim blogu ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej!
    Chociaż głosowałam na Taeddy Bear to i tak się cieszę ;3

    Nominowałam cię ;3
    http://shineeopowiadania.blogspot.com/2013/08/liebster-award-ii.html

    OdpowiedzUsuń