poniedziałek, 15 lipca 2013

The Versatile Blogger

     Już kiedyś robiłam to nominowanie na starym blogu, ale że jakoś wróciło to na nowo i znowu zostałam nominowana do tego to znów wracam :)

     Bardzo chciałabym podziękować za nominację Minnie, Channie Lee, Datenshi189 , Berenice, Marcie K oraz Ritsu Senpai :) Cieszę się, że są jednak osoby, które czytają mojego bloga :) Bardzo wam dziękuję, bo dla was trwam :*





Zasady:

1. Podziękować nominującemu blogerowi na jego blogu.
2. Pokazać nagrodę "The Versatile Blogger" u siebie na blogu [to zdjęcie u góry]
3. Ujawnić 7 faktów dotyczących samego siebie.
4. Nominować 15 blogów, które Twoim zdaniem na to zasługują.
5. Poinformować o tym fakcie autorów nominowanych blogów.



7 faktów o mnie:

1. Często ludzie pytają mnie ile czasu już piszę opowiadania, więc .... 5/6 lat :)
2. Jestem wielką marzycielką, która ma w głowie swoje własne życie i świat do którego nikt nie ma wstępu.
3. Mówię, że słucham k-pop'u jednak słucham jedynie Shinee i pojedyncze piosenki innych zespołów, ale nie mam o tych zespołach wgl pojęcia, a moim ulubionym amerykańskim zespołem jest Imagine Dragons <3
4. Jestem wielkim leniem *o*
5. Cholernie boję się ciemności *.*! Mało osób o tym wie, ale osoby, które znają mnie na prawdę dobrze muszę sobie z tym radzić xD  Masz już 17 lat, a nadal boję się, że coś wyskoczy z szafy : o Będąc u Lei noc nie obejdzie się bez nocnej lampki z pandami xD ^^"
6. Mam 1.83 cm wzrostu xD
7. Nie mam celu w życiu. Codziennie chcę robić coś innego, być kimś innym xD Trudno za mną nadążyć, ale wytrwali dają radę xD (czyt. moja mama). Nawet ja czasami nie daję rady. ^^"

Nie są one jakieś inteligentne, ale w takich nominacjach nigdy nie wiem co napisać ^^"



Nominowane blogi:

10 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo, bardzo dziękuję za nominację.^^ Trwaj dla nas jak najdłużej, naprawdę Cię doceniamy.^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^ To na prawdę bardzo miłe^^ <3

      Usuń
  2. hej ^^
    nie wiem czy w dobrym miejscu piszę, ale mam małe pytanie. :D
    będziesz może kontynuować opowiadanie sprzed przeniesienia "My Cat Key" ? strasznie mnie wciągnęło. ;D
    byłabym wdzięczna za odpowiedź :)
    pozdrawiam ^^
    wierna czytelniczka~ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie to w sumie nie wiem. Straciłam wene i wgl, ale postaram się jeszcze coś zdziałać :)

      Usuń
    2. dziękuję :D

      Usuń
  3. Dziękuję za nominację :****

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za nominację <33 Też Cię nominowałam :D http://crazyyaoi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. *skromne wejście* No bo ja ten tego no.. No bo ja Cię też nominowałam i w ogóle, kocham Twoje opowiadania. ;__; <3

    http://shineeyaoiruki.blogspot.com/2013/07/the-versatile-blogger.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ci bardzo <3 to bardzo miłe :33

      Usuń
    2. Dziękuję ci bardzo <3 to bardzo miłe :33

      Usuń